måndag 8 september 2008

Skit..

Idag sög jag på träningen... det gör ont överallt känns det som... Jag känner mig inte bra i halsen... Näsan rinner lite lätt... Tänk om man hade haft ett jobb då jag kunde få vara hemma och vila upp mig i morgon... Under 2,5 år på Norstat har jag varit hemma för sjukdom en gång (i 2-3 dagar). Det var efter två veckor... Då gick det bra... Senaste gångerna jag varit sjuk (jag som aldrig brukar vara sjuk har nog varit det två gånger i år) har jag fått jobba i alla fall för det inte går att vara sjuk... Så känns det iaf...

Blurp... Aja.. Sluta gnäll..

Nu ska jag ta en värktablett och en rad choklad...

5 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Där sa du ngt, har ju en chokladkaka nere i skåpet =)

Anonym sa...

Det blir en bättre träning nästa gång!

Jag får tacka för chokladen, den satt gott när jag missade öppettiden i godisbutiken.

Ass sa...

Du skulle ju inte träna Lisa!!! :@

Du ger väl inte bort min choklad??? :-O

Lisa Eriksson sa...

NÄsta gång är vi heta igen på träningen!!

Jag tog det ju lugnt :)

Det är min choklad jag ger bort... Har inte varit så het på den än...

Men bara så du vet Ass så kommer jag skicka med den stora kartongen med dig.. Är INTE min tur att ta hand om den igen :D

Ass sa...

Vi ger den till Palle! Säger att hon glömde den i din bil ;)