torsdag 4 september 2008

Förgiftad?

Idag gick jag till vårdcentralen angående mina utslag. Då jag äter medicin för mina leder så trodde kanske läkaren att jag blivit läkemedelsförgiftad eller något sånt. Det låter ju inte så skoj!! Jag är ju redan inne på min andra medicin då jag inte mådde bra av den första.. Finns det några fler tro ifall det skulle vara så att jag inte tål denna? :S

Blääää... Varför ska jag alltid råka ut för alla biverklingar? 1 av 10, 1 av 100, 1 av 1000 - spelar ingen roll, jag är som oftast den där 1....

6 kommentarer:

Ass sa...

Du är speciell ;)

Lotta Dahm sa...

men gumsilumsan då... hoppas att det löser sig för dig.

Anonym sa...

Sannolikheten att bli miljonär på spel är en på tusen... (om man får tro ett visst dokument i syberspace)

Så det är väl bara att börja spela då lisa!

Lisa Eriksson sa...

I morgon är det jag som köper en trisslott :)

Ass sa...

Köp en trisslott... och plötsligt händer det!-Du är inte den där 1 längre... :S

Lisa Eriksson sa...

Nähepp... Då skippar jag kanske trissen då...

Typiskt...

;)