onsdag 10 september 2008

Working girl

Yes, har varit två lååånga dagar på jobbet... Det beror på att det i förra veckan var månadsskifte och då har jag väldigt mkt att göra.. Gick väl från jobbet efter 22 igår och kom kanske hem 20.30 idag.. Det är lite för långa dagar men har ändå sluppit sånna dagar nu på ett tag.. Så det var väl dags.

Annars så är jag så sjukt trött.. Får verkligen släpa mig upp på mornarna, det gör jag ju iof nästan varje dag men de här två dagarna har det varit extra jobbigt... Kan ju ha något att göra med att jag hostar och snörvlar... Måste bli frisk tills på lördag då det är match!

Men.. det här året har jag varit sjuk väldigt mkt faktiskt... (har jag skrivit det här redan?!). Jag brukar alltid klara mig från de där influensorna som går på hösten och våren men i år har jag nog lyckats med att pricka in båda.. Känns som en dålig ovana.. Får fasen vara slut på det...

Blev ingen träning för mig idag.. Dels för jag var sjuk men så hann jag inte från jobbet heller ju.. Det känns lite stört när träningen börjar 19.15 - då borde man hinna..

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och bra ha det bra framför TV:n...

Krya på mig!

6 kommentarer:

Ass sa...

Du lät inte så frisk imorse... Hoppas det blir bättre! Kram

Anonym sa...

Se till att bli frisk tills på lördag. Jag ska vila knät. Vore toppen att spela match ihop :)

Jobb är jobbigt ibland. Jag bad ju Martin om att inte behöva komma på träningen igår så jag kunde vila ut mig... jobbade till 22... Det kallar jag dåligt vila, kom ju i säng senare än normalt (som jag brukar tycka är för sent) :(

Lisa Eriksson sa...

Belv en del hostande hos Demo.. Men det var ok...

Ska verkligen se sitt att försöka sluta hosta.. Vill ju spela med alla kändisar :)

Lisa Eriksson sa...

Belv en del hostande hos Demo.. Men det var ok...

Ska verkligen se sitt att försöka sluta hosta.. Vill ju spela med alla kändisar :)

Sanne´s Blogg sa...

Hoppas att du blir frisk till på lördag! Det vore riktigt skoj om du är med!
Krya på dig =)

Anonym sa...

Jag missar matchen på lördag :(

Hoppas du kan vara med Lisa!