söndag 28 september 2008

Oavgjort i seriepremiären

Känns dock som en förlust eftersom vi ledde med 2-0 en bit in i tredje perioden. Men vi ska vara nöjda. Vi tar poäng från ett lag som hör till favoriterna. Men jäkligt surt att vi inte klarade av att hålla emot. Men jag tror vi kommer att bli starkare och starkare för varje match som går. Jag tror på oss!

Min egen insats då? Nja skulle jag vilja säga. Känns inte som det vill sig riktigt. Tycker det gick hyfsat bra i försvarsspelet men när det kommer till anfall känner jag mig inte alls speciellt het. Just nu är mitt självförtroende i botten faktiskt. Hmm, aja.. Bara att bita ihop och komma igen? Känns som man skulle behöva lite tips om vad man gör bra respektive dåligt. Jag har ju faktiskt inte spelat back så mycket så det medför en viss osäkerhet.

Helgen då? Drog ju till Stockholm och det var skoj som alltid! Kisa-gänget rocks!

För ca 7 år sedan skrev vi alla ner på lappar vilka som vi trodde skulle få barn respektive gifta sig först. Nu när allt detta har slagit in så var det dags att redovisa resultatet. Jag prickade inte in något rätt men det var tre stycken som gissade på att Mia skulle få barn först så några rätt hade vi :)

Var på ett uteställe som heter Ambassadeur och det visade sig vara riktigt bra. Musiken började ganska illa men sen bara weeee vad bra musik. Det var sån musik som jag älskar att dansa loss till helt enkelt! Gött!

Nu ska jag ta det lite lugnt och kolla på film och försöka peppa mig själv... Bra där..

1 kommentar:

Sanne´s Blogg sa...

Om du är så osäker så tycker jag absolut att du ska prata med Martin om det! Annars tycker jag att vi alla kämpade grymt bra idag! =) Vi ses imorgon på träningen! Kraaamis! =D