lördag 13 september 2008

Kan inte sova

Nej det kan jag inte.. Så nu Youtubar jag Kent... Undrar om man kan utrycka sig så..

Ligger här i sängen och funderar på vad som helst... En hel mängder med tänk om och varför. Ligger och funderar på gamla beslut jag tagit som påverkat mitt liv. Man kan bli lite smått galen när man börjar tänka så... Vad hade hänt om jag gjort si eller så istället?

Har funderat mycket på Mikael. Det känns så konstigt. Det känns som så länge sedan det ägde rum. Från att ha varit mitt allt (typ) till att inte vara något alls. Vilken skillnad. Vad mycket som kan förändras över en dag. Det kan gå så sjukt snabbt. Det är läskigt. Vad hade hänt om jag inte åkt iväg den där helgen? Inte så att jag egentligen ångrar mitt beslut. Jag bara funderar på vad som hade kunnat vara.

Inte bara detta jag funderat på såklart.. Man hinner med mycket på en kväll.

Vad hade hänt om jag beslutat mig för Stockholm? Ett helt annat liv hade det ju blivit. Borde jag valt Stockholm?

Just nu tror jag ändå inte det. Jag trivs bra här. Men vad är det som säger att jag inte skulle trivas någon annan stans?

Jag saknar en riktigt nära vän som bor här. Inte 4 eller 40 mil bort utan nära... Jag har kompisar här som är underbara men ingen av dessa är lixom min. Sån är det.

Nej om man skulle försöka sova kanske.. Jag ska ju upp om 5 timmar.

4 kommentarer:

Ass sa...

Saknar dig också! I Löv you fan ;)

Du kan ju alltid flytta hit så köper jag den där båten jag har lovat dig om du gör det :D

Ass sa...

Varför rättar den och tar bort extra mellanslag?! Fan... :P

Lisa Eriksson sa...

jag hatar det!!

Anonym sa...

Jag ska hjälpa dig svara på dina frågor. Skulle du ha flyttat till Stockholm? Svar ja! Vi har spiceträffar nån gång i månaden och du saknas varje gång! Sist fick jag och C stryk av F i Wii-boxning. Tror dock du hade kunnat ge henne en match så hon inte blir alltför kaxig.