fredag 12 september 2008

Är fredagar fortfarande sämst?

Svar nej... Jag har börjat att gilla fredagar igen. Fasen vad bra.

Så.. Vad har gjort denna fredag så bra då? Det vet jag inte.. Var ju rätt så sugit på jobbet - stressy! Men efter jobbet gick jag iaf och handlade lite... Tacos!! Bästa fredagsmaten juh.

Lyckades iaf laga till den efter mkt om och men... Efter att påsen med mat fått stå ganska så mkt för länge i hallen. Bara nedsläppt innanför dörren. Stackars påsen...

Ja men vad har jag gjort mer då för underbart skoj denna fantastiska fredag? Ingenting faktiskt.. Har suttit och snackat på msn.. typ... Det räcker för mig idag. Orkade verkligen inte vara social. Sån är jag tydligen.. Oftare nu för tiden. Illa?

Men det räcker! Jag är trött och allt sånt, då behöver jag inte inte så mkt. Då är det just så jag vill ha det. Få tid för mig själv då jag inte gör något. Bara rensar tankarna. Inte behöva bry mig.. Bara koppla av... Bara ha det bra helt enkelt...

Så har jag det nu, bra alltså..

Jag gillar fredagar...

(Har nu rensat detta inlägg från alla "man" och "sig". Ändrat till "jag" och "mig". Varför skriver man (jag) så?)


Men... den allra bästa fredagen är när jag får vara uppe hur länge som helst.. Bara för att jag kan sova hur länge som helst dagen efter. Det kan jag inte idag. För i morgon ska jag spela match. Vi åker tiiidigt. Jag verkligen längtar... Jag älskar ju innebandy :)

Inga kommentarer: