tisdag 23 september 2008

Kom på en sak

Om incidensen på min sjukdom är 0,1 % så är det bara 9 000 i Sverige som har den... Det är fasen i mig inte många.. Lägg då till att det är flest män.. Lite intressanta siffror... Mycket fokus på detta nu... Kan ju ha att göra med att jag känner av det mer nu när jag spelar innebandy. Men det är lixom värt det för jag älskar innebandy!! Weeha...

Borde gå hem från jobbet nu... Jag gör ju uppenbarligen inget vettigt.

Idag har vi besök på jobbet så det blir middag på stan med några kollegor.. Inte så tokigt!

P.s Har nog blivit 5 fuskkaffe idag... hehe

P.s2 Googlade på Odifferentierad spondylartrit nu och då kom min blogg upp :)

P.s3 Jag googlar säkert 10 gånger om dagen på en massa olika saker. Vet inte om det räcker... kanske ännu fler gånger..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lisa, jag tror faktiskt att du ändå höll på med lite statistik där, även om det inte var jobbrelaterat. Men det borde ävl räknas då, eller...? ;)

Lisa Eriksson sa...

Jag håller med dig - jag gjorde helt enkelt vettiga saker på jobbet :P

Ass sa...

Jag undrar hur många gånger du söker på youtube på en dag ;)

Lisa Eriksson sa...

Hehe, bara en gång hittills idag.. Å då blev detta denna.. ÅÅ lyssna och njut!!

http://www.youtube.com/watch?v=WC--Q0JhmRA