söndag 21 september 2008

Åååå ladda!!!

Weeehaaa! Snart match, idag är jag 1000 gånger mer laddad än inför matchen igår. Idag gäller det att stå på tå. Vi möter Libk som ställer upp med sitt div1 lag. Så det krävs mkt från oss ifall vi ska ha en suck. Lite trist att vi saknar några av våra vassaste forwards idag men det är bara att göra det bästa av det lag vi ställer upp med som inte på något sätt är dåligt!!! Vi har en bra bredd i laget känns nu vilket är bra.

Vinst igår blev det med. Kändes bra då vi satt 2*3 timmar i bilen.. Min insats var inte direkt bra men gjorde väl heller inte bort mig. Är dock långt ifrån nöjd men man kan inte vara det efter alla matcher. Bara att inse det!

På kvällen blev det softie med Anna och vi käkade lite god mat och snackade en hel del innebandy :) Najs!

På kvällen fick jag en nattgäst i form av mamma - trevligt det med!

Lite roligt att de här två dagarna på helgen har jag gått upp tidigare än alla andra dagar i veckan. Komiskt tycker jag. Men vem har påstått att det är på helgen man ska vila upp sig?! :P Not my cup of tea...

Nu ska jag fortsätt att ladda med Groove Coverage!!!!

Weehaaaa

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha nä vadå sova? Det är överskattat att sova ju! ;)
Tack fö rigår förresten! Så himla mys att hänga med dig o tjöta massor!
Nu laddar vi gärnet och står upp mot LIBK!!=)

Lisa Eriksson sa...

Jag håller med!! Fler sånna lördagar när vi har söndagsmatcher :)

Anonym sa...

Jaaaa, bara när det är söndagsmatcher. Om vi har fredags- eller lördagsmatcher så gör vi något annat på lördagkvällen...har hört att Harry gärna vill ha besök då ;)

Sanne´s Blogg sa...

25 oktober, en lördag.. Efter matchen... Utgång? Ok? ;)

Lisa Eriksson sa...

tycker att utgång efter den matchen låter suveränt :)

Anonym sa...

Då kan inte jag :(
Men pratade vi inte om fredag de 10 oktober, efter mathen mot Solfjädern?

Anonym sa...

Fredag 10 oktober kan jag :)
Kan dock inte 25 okt för då är jag i Umeå (missar alltså även matchen)

Jag vill också hänga inför nästa match :)

Lisa Eriksson sa...

!0 oktober blir det med! Wehaa dricka i bilen! Hem till mig o ta stämpel.. Sedan blir det Harriba :)

AnnaR - du är given nästa häng innan match :)

Sanne´s Blogg sa...

Harriba? ;) Haha.. Ni är ju helknäppa! :D (Jag är inte helknäpp som läser Lisas blogg vid 03.18.. hihi) ;)

Lisa Eriksson sa...

Jag tycker att man får varauppe och läsa bloggar vilken tid som helt på dygnet :P

Anonym sa...

Pax för att inte köra till och från matchen den 10 okt :)

Sanne, Harriba = Harrys :)

Lisa Eriksson sa...

Jag kan köra TILL matchen.. Men inte därifrån :D