söndag 14 september 2008

Dryg.. Eh ja...

Men herregud så stört dryg ja var igår...

Nu har jag sån ångest... Jag var helt CP... Om jag stått och varit dryg med Z så kan jag inte prata på samma sätt med en annan person som inte fattar varför jag är som jag är..

Herregud Lisa...


Aja, var faktiskt väldans skoj igår... Trevligt med spela spel och dricka vin :) Typiskt att mitt lag inte vann... Anna är för grym :)

Just ja.. spelade ju matich igår långt nere i Småland.. Vi vann med 7-3 så det var ju bra även om vi kanske inte spelade på topp.. Men känns som vi kan bli ett bra lag i alla fall. Så nu ska vi bara se till att spela ihop oss o sånt.. Jag gjorde 4 assist - skoj som f'n :D

Idag blir det soffan och kolla på lite IB... Vad skulle man gjort på sin lediga tid om man inte hade innebandy som intresse??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du skulle ägna dig åt om du inte hade innebandy som intresse? Kollat på samhällsprogram på TV kanske? ;-)

Kram

Ass sa...

Samhällsprogram...Skulle inte tro det ;)

Jag vill också kolla innebandy!!!

Förövrigt så hellre att du var dryg än gjorde det jag trodde du gjort :D

Anonym sa...

Vad var det för innebandy idag då?

Lisa Eriksson sa...

E - kollade på ett samhällsprogram i förra veckan.. Det var intressant! Kan inte du tipsa mig när det är något jag borde se?! :)

Ass - Usch.. U make me sick..

Anna - Det var faktiktiskt DM.. Mjölby som vann över Ibf.. Blev oväntat nog spännande...

Anonym sa...

Olisa - det är hääääärligt ;-)

Lisa Eriksson sa...

Hon är för schön den där Ozäta :)