söndag 17 maj 2009

Back on track..

Maaaaabeeeee.... (Nu vet jag varför Ass säger så... hihih)

Men börjar kännar mig bättre nu. Nu vänder det! I morgon är det måndag - dags för ett nytt liv igen? ;) Nej jag tror jag väntar en vecka till med det.. Minst...

Har varit en bra helg på sitt lilla sätt. Lugn... Jobbig... Rolig... Konstig... Påfrestande... Men nu är den över och jag kommer att känna mig bra i morgon. Idag är det ju trots allt söndag och jag vet ju hur bra söndagar brukar vara... Not so good. Men herr Ågren kommer iaf inte att göra mig sällskap. Skönt det!

Fick en snabbesök av Röven i helgen. Sååå nice... Önskar du ville gifta dig med mig... Vi hade passat bra ihop - typiskt att du är en tjej :) Snabbesöket blev dock lite längre än planerat då en törstig Jöl fick både mig och Astrid att smutta på vinet i går... Det var nog INTE bra för mig men mår faktiskt bättre än på länge idag så kanske inte va så farligt trots allt... Försökte avsluta kvällen med lite KK (Karate Kid menar jag så klart) men det ville sig inte... så istället för KK och trekant fick det iaf bli en annan trea... Terminator 3... Inte så tokigt det heller :P (man borde varit med...)

Dagen idag har inletts med en sen och god frukost till en filmklassiker... O nu har jag underhållit systra mi en liten stund men syster duktig är nu och jobbar. Och syster inte lika duktig sitter nu mest och slappar och har det skönt i soffan. Me like och det är helt ok!

Tjingeling!

I'm in lööööööööööööv, with a f............. *skrålar*

2 kommentarer:

Ass sa...

Jag svarade ju ja på frieriet ;)

AJM IN LLÖÖÖÖÖÖVEEEEE!!! Vi väckte nog hela Linköping...

Lisa Eriksson sa...

I dont caaaaaaaaaaaaaaaaare!!

:D