måndag 4 maj 2009

Första gången för i år

Så nu är försäsongen igång!! Var måttligt taggad men det visade sig vara ganska skoj trots allt. Inga bortdomnade fötter här inte! Men trött blev jag... Fast det är väl ändå det som är meningen?! Skönt var det i alla fall så nu känner jag mig ganska nöjd.. Funderar på om jag skulle få ngt att äta.. en avocado till middag står man sig inte så långt på (även om den faktiskt var ganska mättande)

Annars då?
Hmm, nja... Känns som att jag skulle vilja skriva ngt fint citat nu.. Men vet ju hur bra det brukar gå för mig... Men är lite konstigt nu i alla fall.. Räcker väl med det. Men bara att ta nya tag. Blicka framåt var det va?

I så fall blickar jag mot torsdag för då väntas en roadtrip till Norge. Ska bli skoj :) Men jag ska inte hoppa runt i bikini denna gång... Är inte så mkt beach över min figur just nu.. :S

Nya tag!! OK!!

Funderar på att börja ett nytt liv... Snart! Då ska jag leva efter alla regler som jag ju enligt mina poolare (uttalas på turkiska) för det mesta gör.

Puss

2 kommentarer:

Ass sa...

Beachfigur behöver man inte för att bada i balja :) Baljfigur borde man väl passa in på... Rund tunna... :D

Sen vet vi ju hur det blir med lite alkohol... Då är det vi som springer ner till vattnet i bara underkläderna... Uff... ångest.... :S Nästa sommarfest tar vi det lite lugnare... :P

Lotta Dahm sa...

Lisa... bra jobbat igår på träningen, najs att ses igen