fredag 8 maj 2009

Semester!!

Nästan i alla fall...

Jobbar fast i Norge då. Då blir det lite som semester :) Det dumma är att när man jobbar på annan ort så är det alltid lite strul med att få igång datorn o så - så att allt funkar.. Men detta är ju inget jag brukar behöva göra och fixa själv så jag ska väl inte klaga.. Tack diverse personer, ni vet vilka ni är :P

Idag då?

Jo idag blir det f*n hockey! Astrid känner folk med de rätta kanalerna så med en norrlands guld på det (läs cider) så kommer nog det här att bli en trevlig kväll :)

Annars då?

Trött som bara den blev jag... uffa mig.. matkoma eller bara en helt vanlig koma? Det är frågan...

P.s Astrids katt hatar mig.. :(

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Det sägs att katter är kloka djur ;)

Ass sa...

Han kom ju fram sen... Efter två dagar... :)

Lisa Eriksson sa...

Esse är inte klok :D