måndag 11 maj 2009

Cencur...

Det är verkligen inte allt som det passar sig att skriva om i en blogg. När man har det som lite utav ett ventilationsinstrument blir det helt plötsligt väldigt jobbigt då man inte får skriva om det egentligen vill ventilera. Egentligen har jag massa tankar, struntprat och bryderier som vill ut.. Men så blir det stopp.. Så just nu känner jag mig lite låst och ber om ursäkt för tråkig inlägg..

Bättring utlovas i framtiden...

Ska ändå försöka att ge lite krydda på inläggen. Jag är ju trots allt en spice girl ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad eller vem är det som hindrar dig från att skriva det du vill skriva? Är det inte din blogg? Just curios:)

Ass sa...

I know the feeling... Men du kan ju alltid köra en "Bullen" -Det är inte tjejen i filmen som har skrivit brevet ;)

Lisa Eriksson sa...

Ja det är helt sant. Det är jag som betämmer vad som ska skrivas här och ingen annan! :) Men vissa saker bör nog ändå cencureras - för min och alla andras skull - får hitta ett annat forum att ventilera i :)
Lite taskigt att vara anonym för jag är ju sååååå nyfiken av mig ;)

Ska köra bullen-grejen i framtiden.. Tack för tipset Ass :)

Rhöös sa...

Du får ventilera över en fika istället och om det råkar vara mig det handlar om får du väl göra en bullenvinkling på det fast live...

Jag kanske inte genomskådar dig ;)