måndag 11 maj 2009

Borta bra men hemma sådär

Så var man hemma igen... Hemma i det fria landet!

Har varit en grym helg, som vanligt... Tog dock inte ett enda kort - det ångrar jag ju nu!! Den rosa kameran måste utnyttjas bättre ms Lisa!

Jag har gjort premiär på att äta vildsvin! Wow till mig! Vet inte om det var något märkvärdigt faktiskt. Men det gick ner och det om något måste väl vara viltkött ;) Så plus till mig jag som inte äter vilda djur egentligen HAHA!!! Kanske får täna om för uppenbarligen gör jag ju det.. äter vilt asså....

Resan hem var dock segare än segast... Jag var så trött och slapp köra första biten... Sen när det var min tur så sov alla andra så då blev det lite jobbigt att hålla sig vaken faktiskt... Det är illa när DJ:n somnar, vad ska jag då sjunga med till?! ;) Men men, vi kom hem i livet i alla fall så det var ju bra...

Hann även med att se sista perioden på finalen (vilken final tänker ni kanske.. jo VM i hockey såklart!!!)

Nu sitter jag i alla fall på jobbet här och har noll inspiration... Mår faktiskt riktigt ruttet. Får se om jag blir åskadare eller deltagare på trängen ikväll....

Puss o kram

3 kommentarer:

Ass sa...

Det är bara i norge man behöver berätta för folk att det är Hockey-VM :)

Lisa Eriksson sa...

Jag skyller på min jet-lag :)

Rhöös sa...

En liten hint är aldrig fel ;)

Hoppas du mår bättre idag!