söndag 3 maj 2009

Toalettdörren...

Jag har en jäkligt djup fundering...

Varför är det så att man (?) stänger om sig på toaletten trots att man (jag) bor ensam? Eller är det bara jag som gör så? Jag stänger alltid dörren! (tror jag..)

Hmmm, sug på den då!

Långhelgen har annars varit mkt trevlig... Mycket häng och sol. Jag gillart! Fler långhelger till mig... o några till så att jag kan få leka... Vinsten på minigolfbanan var inte heller helt fel... hehe.. 42 slag jag är nöjd!

Igår tog jag ett glas vin med Anna, blev faktiskt en flaska vin (jag är ärlig o berättar hela sanningen ^^) Det var väldigt trevligt men varför har jag ont i huvudet idag? :S

Vaknade tidigt idag sen såklart... kl 0900 och mina ögon var allt för pigga för att jag ens skulle känna ngn större ide att ligga kvar o dra mig... Not my cup of tea... Man blir ju bara svettig av att ligga kvar i sängen efter att man har vaknat.. Eller är det bara för mig det blir så kanske :S

Typiskt att det blev söndag bara... Men vad vore väl en helg utan lite söndagsångest? Men hade gärna väntat lite med den... tills på kvällen eller ngt.... Ja ja... vad är väl en *** ** *******...

5 kommentarer:

Ass sa...

Är jag själv hemma har jag alltid dörren öppen, men det beror på Esse som annars försöker öppna den och gör klösmärken på den :S Dessutom så är lysknappen på fel sida och då slipper jag tända :D Skitjobbigt ;)

Lisa Eriksson sa...

FYI så kissade jag med dörren öppen förut...

Ass sa...

Du är så vild ;)

Anna P sa...

Åh Lisa, Tack för en trevlig flaska vin igår;) Lika trevligt som alltid!
Jag kan nog gissa åp att huvudvärken kan ha att göra med just den där flaskan liksom.
Btw, kul samtal vi fick lyssna på en stund. Killar o tjejer kanske är rätt lika när allt kommer omkring...hihi.
Ses imorgon.

Rhöös sa...

Man kanske gör det av vana... eller så är det bra eftersom man då inte glömmer stänga när man har sällskap :)