måndag 25 maj 2009

Orkar inte...

Nej jag orkar inte städa idag.... Har "nyss" kommit hem från träningen (fick 1000 myggbett och det var pissjobbigt... kanske för att jag inte var helt frisk :S) och hade en tanke om att jag skulle städa när jag kom hem...

Jag glömmer ofta bort vem jag egentligen är kan jag väl villigt erkänna.. Kom hem halv tio idag och inte f*n ställer jag mig och städar då... Det vet jag ju! Men det är väl fint att tro gott om sig själv :) Och ibland förvånar jag mig själv med att vara superduktig, så tanken var inte helt knasig :)

Nej det får bli i morgon! Då smäller det! Då får jag även besök av Jenny... Hoppas att skallebangen har släppt tills dess... :S

Nu ska jag ta min svettig kropp o ställa mig i duschen. Sen blir det att somna in till Sex and the City... En bra avslutning på en helt vanlig måndag :)

Inga kommentarer: