söndag 31 maj 2009

Min lördag...

Kära syster dansade bal i går.. Se så fin hon är!!
Stolt storasyster!!!
På kvällen vankades det lite fest... Se på bilden nedan... Jag är verkligen inte med på att jag tar kort på mig själv :D
O så kvällens skönaste bildserie på "Jesus"



Very nice dans!!! :D
Så var det söndag kväll och dax att sova... Fick sällskap av fröken Anna och vi har försökt peppa varandra....
Men hur eller hur så kommer man inte från den där ångesten som smyger sig på framåt söndagskvällen.. Hade verkligen kunnat slippa en del av all "ångest"...Men nu är det som det är. Ny tag i nästa vecka... POWER!!!! Kom ihåg att vara starka alla....

4 kommentarer:

Ass sa...

Coolt att få privatframträdande av en av tvillingarna Rongedahl ;)

Rhöös sa...

hahaha, härlig dans!

Är herr J nöjd med den bildserien tro? ;)

Jonas sa...

Hahaha....

Anonym sa...

Extremt nöjd! Ni kan kalla mig Carlton(dansen är ju till Its not unusual - Tom Jones :-))! ;-)