torsdag 28 maj 2009

Har ni tänkt på en sak....?

Det är ju torsdagskväll nu... Det betyder att det är fredag i morgon. O det i sin tur betyder att det snart är helg :)

Meeeee like!!!!!!! U like it tooo :)

Helgen ser ut att bli ganska bra... Tjejgänget på fredag för lite party, så kanske man kan uttrycka det... Lördag ska jag ta mig ner (vaddå ta mig ner, jag är ju redan där) på stan.. Ska gå o kolla i affärer helt på egen hand... Inte en kotte ska jag ha som sällskap, helt ensam! Så ska jag köpa allt jag vill... Ringa mamma mitt i shoppandet och fråga om jag verkligen ska köpa allt jag hittar... Sen på eftermiddagen så blir det till att kolla på syrran som ska dansa runt i Stångebrohallen. Bal står på schemat! På kvällen blir det sedan taco o "sånt" men några kära kollegor... Sen är det söndag och då ska jag med all säkerhet bara ta det lugnt o kanske kolla på en film eller två... Pustandes från soffan...

Så ser min helg ut! Jag har det bra....

3 kommentarer:

Ass sa...

Life is good :D

Lisa Eriksson sa...

Det kan vända fort... Du vet ett litet flin o man hatar allt igen...

Anna P sa...

Låter ju som en kanonhelg! =)