tisdag 19 maj 2009

Idag då..

Har jätteroliga planer för dagen... Säkert den roligaste tisdagen på läääänge...

- Tvätta. Ja det måste jag, tvättkorgen är väl fylld..
- Laga mat. Ja idag blir det riktig mat. Funderar på rotfruktsgratäng.
- Färga håret. Rötterna börjar bli mörka... FULT!
- Handla. Det måste jag om jag ska laga maten jag planerar och om håret ska bli fint.
- Promenera. Det orkar jag nog bara om jag får sällskap...

SÅ HIMLA SKOJ JAG KOMMER ATT HA!!!!

Men så ser väl livet ut.. en helt vanlig tisdag som denna :)

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Du fick förhoppningsvis något gjort idag iaf... själv kom jag hem, somnade i soffan... vaknade av att herr gris ville kissa... gick kort promenad, hem mådde illa för att jag sovit och vaknat... slumrade om... vaknade... kollade datorn... funderar på att sova igen...

Låter det som en bättre tisdag?
Skulle inte tro det...

Hoppas det blev god mat!!

Planer för långhelgen?

Kram Anna

Lisa Eriksson sa...

Jag fick några saker gjorda men inte alla :P

Din tisdag lät faktiskt sämre än min :)

Har inga direkta planer mer än att jag tänkte vara ledig på fredag :) Så jag hittar gärna på ngt om ngt händer :)