måndag 11 maj 2009

Erkännande..

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag inte skulle hoppa omkring i bikini på festen i lördags.... Suck... Så:

Kära bullen,

Jag är en tjej med lite extra kärlekskilon utspridda lite här och var på kroppen. Ibland när jag druckit alkohol så känner jag mig som en av de snyggaste människorna i världen. Så var det i lördags. Så fast att jag hade lovat mig själv att inte bada i badtunnan (det är skoj att bada men jag hade ju bestämt mig för att inte visa upp min läckra kropp) så åkte ändå kläderna av där framåt kvällen.

Varför gjorde jag så? Jag hade inte tagit med mig någon bikini just för att slippa... men så hade Astrid packat ner en tillmig. Var det hennes fel? Det hade börjat skymma och var ganska mörkt ute, trodde jag att ingen skulle se mig?

Tacksam för svar.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

6 kommentarer:

Ass sa...

Hahahaha :D Jag känner igen mig.... Vi skulle ju inte... :S Men jag tar på mig lite ansvar som tog med badkläder.... Det var skönt dock :) och inte så många som såg oss... inte som är mindre än oss i alla fall :P

Anonym sa...

hahahah jag tror nog att du vann charmpriset när du vågade klä av dig, det är nog inte figuren som räknas efter ett ex antal alkoholhaltiga drycker...:) You go girl!!!

Carrie sa...

Nope lisa, inte jag som är anonym men håller med, you go girl :)

Rhöös sa...

Äh, va fan! Klart du är hetast på festen? Vem har sagt annat?

Och om orosmolen ändå inte finns så var det nog mörkt och du hade väl en tunna som skydd nästan hela tiden.

PS. Jag gömmer mig inte heller bakom anonymitet...

Rhöös sa...

Föresten, sjysst nu design på bloggen!

Lisa Eriksson sa...

Alla får kommentera, även om man vill vara anonym, bara det att jag blir lite nyfiken som sagt men alla kommentarer uppskattas :)

Klart jag var hetas på festen ;)