onsdag 25 juni 2008

Aj min kropp

Haaar sååå ont i kroppen... Körde ju innebandy igår och det förde ju med sig en aningens med träningsvärk.. uffa... Men det är skönt när det känns när man rört lite på sig.

Men har ju hållt mig hyfsat lugn idag. Stegmätaren står på 3442 - haha vilket skämt :D Men seriöst det gör för ont för att ut och gå :)

I morgon bär det av till Larvik... Igen... Har ju inte ens packat upp sedan sist jag var där :D

Kanske borde packa med... Hmm, får nog bli i morgon innan jobbet. Eller i och för sig - jag har ju inte packat upp sedan jag var där sist så är väl bara att köra på samma väska :D (jag använde ju ändå bara Ass kläder sist så allt är rent - smart :D)

Nu måste jag fasen sova... Så natti

Just ja.. var osh såg Sex and the City idag... Gillade du serien så kommer du gilla filmen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

det bästa sättet att bli av med träningsvärken är att träna bort den

Ass sa...

Det är lugnt, jag har tvättat så jag har rena kläder till dig igen ;)

Anonym sa...

Kan inte vara så jobbigt att låna ut kläder till Lisa "1 linne = 3 dagar" Eriksson... :-P

Lisa Eriksson sa...

Jag tror jag låter värken gå bort av sig själv den här gången :P

Skönt Ass! Men kunde du inte dagt det lite tidigare.. Nu har jag ju en jättestor väska med mig redan!

Linus - jag la linnet i tvätten idag :P

Anonym sa...

När du orkar kan vi ju spela tennis. Fast iofs kan jag inte förrän om en vecka... men vecka 28 kan vi lira.

Har nämligen köpt ett tennisracket nu. Bara att säga till.