tisdag 3 juni 2008

Valet och kvalet

Vet inte hur jag ska göra med midsommar... Tanken var kanske att åka till Norge.. Men övriga vill åka först på fredagen vilket betyder att man får sitta i bilen hela sin lediga dag.. det känns lite sådär. Jag tror inte vi kommer att komma iväg förrän runt kl 10 vilket då betyder att vi är framme först kl 18 på fredagkvällen. Sen åker vi väl tillbaka ganska tidigt på söndagen och då blir det ju bara 1,5 dagar i Larvik... 1,5 dagar när man egentligen är ledig 3.. Hmmm jag vet inte.. Ska ju ändå till Larvik veckan efter. Ja så jag vet inte.. Jag får väl hålla det öppet eller så. Jag är ju inte så bra på att bestämma mig alltid. Och lär inte vara bättre denna gång.. Blir väl till att avvakta fram till det är dags eller något sånt...

Idag står det 14 112 på min stegmätare. Det måste väl ändå vara godkänt. Känner mig ganska nöjd i alla fall... Är så himla fint att gå runt Stångån... Himla najs asså! Sen blev det pastasallad och svenska jordgubbar på det. I like!

Usch... i natt så vaknade jag upp och såg att det kröp tre små ormar i min säng. Blev så satans rädd att jag började banka med handen i sängen så att de skulle försvinna. Sedan hoppade jag upp och virade täcket runt mig och sprang bort till TV:n.. Sedan var jag tvungen att stå där ett tag och sedan kika under sängen för att se ifall det var några ormar.. men det var det ju inte så jag kunde gå och lägga mig igen.. Men shit vilken puls... Var så otäckt :(

Hoppas jag klarar mig från sånna drömmar i natt...

Nu ska jag kolla på Desperate H / Friidrott... Mycket att välja mellan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan åka redan på torsdagskvällen, så det löser sig väl förhoppningsvis då...?

Lisa Eriksson sa...

Vi gör det :)