söndag 8 juni 2008

Now you´re gone

Nu har Assfight åkt hem för den här gången. Det har varit en sjukt bra helg innehållande mycket sol och skratt! Saknar verkligen att ha Astrid här i stan. Nu hörs och ses vi ju ändå ganska mycket men jag undrar just hur det blir ifall hon stannar där borta i Ryssland. Sååå skoj är det ju inte att åka 8 timmar enkel resa. På sommaren med alla långhelger och sånt går det ju bra men annars asså.. Hmm.. Är orolig för att vi aldrig mer kommer att bo i samma stad :S Det känns ju inge skoj. Men det ska jag inte tänka på nu! Nu ska jag bara njuta av att det varit så bra och slå på fotbollen!

Bjuder på en bild tagen natten mellan fredag och lördag :)

9 kommentarer:

Ass sa...

I löv you fan! :)

Ass sa...

Varför rättar den och låter mig inte ha flera mellanslag innan fan... fan.... ;)

Anonym sa...

de fina flickorna linköpings stolthet:)

Lisa Eriksson sa...

Ass - Vi är bäst!!

S - Du måste skriva ut ditt namnn. Nu blir jag ju så nyfiken vem det kan vara :D

Anonym sa...

s=stefan... sorry att ja nu krossade dina drömmar:) men jag orkade inte skriva hela namnet... vilket jag får sota för nu

Lisa Eriksson sa...

Jag kom på att det nog var du Stefan. Det är ok :)

Ass sa...

Tycker det ser ut som att det är Fylle-Astrid och Kåt-Lisa som har reunion ;)

Anonym sa...

men det är väl det ni är?

Lisa Eriksson sa...

Sånna är vi :) Går inte att dölja och varför bryta ett vinnande koncept :D