tisdag 24 juni 2008

Dags för comeback

Ja det var ett tag sedan jag skrev. Men har ju faktiskt inte varit hemma utan roat mig i Norge.

Det var verkligen en tokskoj resa. Så himla najs att åka iväg med ett gäng kompisar och bara ha det roligt. Jag vill inte bli vuxen men det är väl ingen risk... Finns hur mycket som helst att skriva om! Kan väl bara kostatera att "mitt" lag vann hela turneringen. Så sjukt... Ett mixedlag vann över både elitserielag och U19trupp från Norge.. Ååååå ååå ååå ååå åå ååååå ååååå...

:D

Igår var jag på grymt dåligt humör. Det gick dåligt på jobbet.. Riktigt kass faktiskt.. Uscha.. Det i samband med allt för lite sömn från helgen gjorde att jag helst vill glömma gårdagen.. men men. Idag var det ju en ny dag.

Den har varit lite bättre men nu är jag tillbaka på ruta bläääää. Det av många anledningar...

Skitsam...

Idag ska jag spela innebandy... Första gången på 2,5 år.. Är jag nervös och full av ångest? Svar ja!!!!!!!!!!!!! Vad har jag gett mig in på.... Hoppas det inte är några farliga jag ska möta utan bara en massa snälla... Hoppas hoppas...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du var grym på planen idag, coach! Kul att se! Nästa år får du vara med och lira istället för att skrika vid sidan om... ;)

Lisa Eriksson sa...

Hihihihiihihih - måste hitta lite kondis :D

Ass sa...

Nästa år ska jag ligga bredvid i solstolen :P