söndag 8 juni 2008

Söndag...

Denna söndag kommer att börja bra. Känner mig utvilad (och det är ju inte så vanligt med tanke på att det är söndag). Men det blev ju som sagt en tidig kväll igår. Det var starkt av oss. Börjar vi bli gamla? Nej det tror jag inte.. För jag och Astrid är faktiskt 23 för er som inte visste :) Och om nu någon skulle var äldre än den andra så är det faktiskt Astrid som ser äldre ut, hihih!

Den här söndagen börjar bra för att snart ska vi gå ut och lägga oss på baksidan och steka bacon. Vi kommer att bli sååååå bruna (läs rosa)!

Jag har ju Astrid på besök ända fram till fem idag och det blir najs... Det har varit en bra helg. Värsta försmaken på semestern. Är det inte semester snart?!

Jag har faktiskt knopat ihop lite semesterplaner. Vi 29 blir det att åka och hälsa på mamma lite sedan blir det även Axi (inget Visbööö i år asså :). Verkar som att Björn och Malin oxå vill dit så det blir trevligt! I Axi snackar vi avkoppling... V 30 väntar en förmodligen en utlandsresa. Mina enda kvav på den är sol, bad och massa skoj. Ska väl inte blir så svårt! V 31 drar jag och Ass på nya äventyr. Lite oklart än men det kommer att bli bra. Vem vet kanske får Örebro se oss igen :D

Nej nu blir det att dra till affären och köpa lite läsk och sånt. Om 20 minuter är kl 11 och det vet väl alla att en solig dag som denna är det stek mellan 11-16 som gäller!

8-)

Inga kommentarer: