fredag 13 juni 2008

Helg!!

Sitter här och väntar på att få gå hem... Men måste testa en länk innan jag får gå... Och jag som ska med tåget om 50 min... Hmm hmm... Men men - det löser sig säkert!

Jag ska i alla fall ta tåget till Norrköping faktiskt. Hälsa på Jenny lite lixom hallå :) Men jag vet dock inte vad vi ska göra. Hon säger sig ha planerat saker vi ska göra men det var heeeemlis!! Instruktioner: Ta på dig något fint, ta med smink och badkläder.. Blir ju nyfiken ju!! (Appropå nyfiken jag har fortfarande inte sett något från Solna Ullis?!:)

På lördag bär det faktiskt av till huvudstan för lite nya äventyr. Men det kan jag tyvärr inte avslöja något om här just nu :)

Fredagen den 13:e idag förresten... Än har jag inte haft någon otur men det kommer kanske. :S

Jag är stressad nu faktiskt.. Kan inte skriva något vettigt.. Så hej då!

2 kommentarer:

Ass sa...

Gick ju bra med länken, du måste haft en bra dp ;)

Karro sa...

Hallå! Har varken bloggat lr läst blogg på länge men nu har jag kommit igång igen =) Hur blir det med bilen? Du bara måste ju ta den!!!! Kram