onsdag 25 juni 2008

Sågade

Trillade in på en blogg skriven av en som var med på cupen i helgen...

Han sågar Fatpipe bitches totalt!

Dels tycker han vi har ett värdelöst namn.. Då undrar jag.. Vet han vad Fatpipe är och att de har Fatpipe bitch som tröja? Skulle inte tro det..

Sen så är han sååååå bitter för att vi slog ut hans lag i kvarten.. Särskilt sättet vi gjorde det på. Richard (målis) gör ett asbra utkast mot mål som studsar in på motståndarens ben. Vinner man på det sättet har man ingen anledning att fira?? (tycker han) Är ju ett asskönt sätt att vinna en match på :D

Sedan tror han tydligen vi var nykra hela helgen och gick och la oss kl 23. Snacka om att inte fatta nånting! Vi var ju inte där för att vara nyktra :D

Såg/hörde han oss inte på Farris på lördagen?! Åååå åå åå åå åå ååååå åååå lixom :D

Jag skulle nästan tippa på att vi som lag drack mest under hela helgen :D

13 kommentarer:

Ass sa...

Jag kan inte sluta skratta :D

Anonym sa...

va va det för sport?

Tobias Nilsson sa...

Ställnings krig efter Stavern märker jag. Men inte alla tacklar nederlag lika bra. Grattis med seger. Revanschen kommer nästa sommar. =)

/75

Lisa Eriksson sa...

S - Innebandy :D

Tobias - Svarar på din blogg istället :)

Anonym sa...

jag som en "gammaal" innebandyspelare... vart inte ens tillfrågad :(

fast det kanske bara va bra...

Lisa Eriksson sa...

S - Du hade ju Jöl på besök så du kunde ju ändå inte :D

Tobias Nilsson sa...

Ja, ibland får man ta vissa saker med en nypa salt också. =)

Heja Peking!! =)

Nicklas sa...

ÄH....

Visa nu lite kärlek allihopa........

INnebandy på sommaren går ut på att vinna BAREN!!!!!!!!!

Ass sa...

Varför inte vinna både baren och cuper?! :S

Lisa Eriksson sa...

Hihiihi - jag kan gå med på kung i baren, varför är det annars så tomt på mitt konto nu :P

Var ju bara coach så jag hade ju inga förpliktelser :P

Anonym sa...

det spelar ingen roll om ja va upptagen,... man vill ju att folk ska fråga iaf:) HAHAHA

Anonym sa...

även en coach kan vara aktiv;)

Anonym sa...

Haha, typisk avundsjuka. Bara att ta hans blogg som en komplimang och sola er i glansen :)