onsdag 11 juni 2008

Dör man utan AC, jaha det var som värst...

Ok, både jag och Mikael vill ha bilen på midsommar. Problem...

Så idag har vi snackat. Han menar på att han borde få ta den för han paxade först (men varför ska jag paxa när han inte har körkort - hur skulle jag veta att han hade tänkt använda bilen?)

Jag frågar om han inte kan låna bil av någon annan. Jag vet själv ingen bil jag kan låna nämligen, Jonas blir är tyvärr för liten för att 4 pers med packning ska få plats.

Jo, då har ju den han ska åka med en bil. Men det är ingen AC i den så det är därför de inte kan ta den! För det går faktiskt inte att åka i en bil utan AC. KOOOOM IGEEEEEN!!!!!!! Så jävla puckad i huvudet!!!!!!!!!!! (så typiskt honom - nu har han bestämt sig för att han ska få sin ide igenom och då går det inte att tänka om... känner jag igen detta??)

Om vi inte kan ta bilen så får vi alla stanna hemma. Om han inte kan ta bilen så kan han välja mellan att stanna hemma eller åka i en bil utan AC.

Jag kan inte skriva mer nu.... För jag är bara så brutalt upprörd....

Någon med en objektiv åsikt kanske kan såga vem som har "rätt" att ta bilen?? Jag kanske är helt ute och cyklar när jag tycker att jag borde få ta den???????????????????????????????????????????

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH

6 kommentarer:

Ass sa...

Jag håller på dig i alla lägen (nästan ;) ) det vet du! :D

Anonym sa...

han är och har ett stort EGO... så skit i han
så om jag vore dig så skulle jag göra allt för att behålla bilen den helgen, bara för att irritera, för vilken bil han än tar så kommer han fram...

vare sig det är med eller utan ac

obs va beredd på skitsnack från hans håll. för det låter som att han har lovat sina polare

så stå upp lisa

Anonym sa...

Göm bilen nånstans, stäng av telefonen och låtsas som det regnar. Vad fan ska han göra liksom?! Go girl, go! ;)

Ps. Snart kommer en liten överraskning från Solna, så håll ögonen öppna, hehe...

Anonym sa...

jo betalar han något för bilen varje månad?

ps lilla överraskningen från solna... skulle det vara ja? HAHHA ds

Lisa Eriksson sa...

Vi betalar lika... Men jag snor den om han inte ger upp frivilligt :P

Ullis - jag väntar fortfarande med spänning....

Unknown sa...

Men hallå!! Om han nu har en annan bil som han kan åka i får han väl för faan åka i den. Är han helt bäng i huvuet eller?? Det verkar ju så iaf. Jag förstår ju varför du inte är tillsammans med det puckot!! KB