onsdag 18 juni 2008

Dax igen..

Så var det dags - idag avgörs det!

Sverige MÅSTE bara vinna. Jag ska skrika och heja med den mest gälla (vet inte hur det stavas redigt..) röst man kan tänka sig!

Jag har ju erhållit en fin sverigetröja nu med (tack Frida). Den måste fasen göra susen. Vill i alla fall se att den bidrar med ett mål. Måtte Kim äntligen få spela.

Kom på att jag måste hinna med att packa idag med. I morgon bär det ju av till Norge och det blir till att dra direkt efter jobbet. Kom på att jag även måste gå och hämta bilen... Och så måste jag tvätta.

Usch va jobbigt allt blev nu. Nej då... Det blir ju bra det här! Ska bli skoj att få åka på semester utomlands :)

Oinspirerat inlägg, men sitter mest på jobbet och väntar på att få gå hem. Varför går jag inte hem då? Vet inte men på något sätt känns det konstigt att gå så tidigt som halv fem.. Så borde man ju verkligen inte känna! Så jag kanske gå nu....

Åh - kom på att jag inte alls kan gå hem....

Inga kommentarer: