tisdag 17 juni 2008

Bilsoppan

Ringde upp Mikael då han säger:
"Bilen, sätter du ut en annons i veckan så får du ta den på midsommar, sätter jag ut annonsen istället får jag ta den"
Då säger jag:
"Men vad spelar annonsen för roll om vem som ska ha den i modsommar?"
Mikael:
"Mm, men jag måste se på TV nu"

Usch... Blir så irriterad... Nu tänker jag sätta ut den där jäkla annonsen (den ska ju ändå bli såld). Men det bär mig emot.. Men va fäen... Jag ska i alla fall understryka att att jag sätter ut annonsen inte har något att göra med midsommar. Tror jag ska understryka det i alla fall. Eller jag vet inte..

Usch vad tråkigt. Att det ska bli en sån grej.

Tur att jag inte skrev det här för en halvtimme sedan.. Då hade det inte varit ett så jättetrevligt inlägg.. Nu är jag bara less och ledsen och tänker försöka sluta bry mig.

Har jag tur har jag 20 000 kr på kontot i nästa vecka liksom.

GAP

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kan bara instämma GAP!!

Lotta Dahm sa...

jag tycker du ska ha bilen i midsommar..