söndag 8 juni 2008

Komplimang?

I fredags sa/skrev någon detta till mig:

"Gillar en snygg och mentalt rapp donna!"

Ska jag ta detta om en komplimang?! Jag tror jag gör det faktiskt :)

För er som inte hört denna ännu:
Hur många mål gör Tyskland i sin premiärmatch?
Gör many.......... Hahahahahihihihihohohohohoh :D

Ja jag vet det var skoj :D

Idag har jag firat syster om blev 18 år. Got mat och trevligt sällskap. Astrid sa: "Man trivs med din famij" Jag kan bara hålla med :) Jag gillart! Speciellt fint att brorsan min kan citera i huvudet på en brat. Då blir man fasen glad :D

Gick en sväng till Harrys på hemvägen. Men orkade fasen inte med att ha skoj. Så nu är vi hemma och ska sova.. Det blir bra!

Hoppas på bra väder i morgon. Då blir det till att sola igen!

Gonatt!

1 kommentar:

Ass sa...

Vem var det som gav dig komplimangen? ;) Kan du inte berätta lite? :P