lördag 25 oktober 2008

After work

Det hade vi på jobbet i dag. Men eftersom jag har match i morgon så blev det till att ta det lugnt. Lite svårt när det är partystämning men det gick nog bra.

Nu är jag bara så arg.

Enligt mig själv har jag blivit inte helt ok behandlad idag.

Hur mycket "skämt" kan man tåla från en vän?

Den fimpar på min mobil... det var inte meningen
Den spottar nästan på mig, tror den träffade... det var inte meningen
"Du fattar ju ingenting".. jag mena inte så
Den sparkar på mig... oj det var inte meningen

Otur fyra gånger i rad? Nej jag skulle inte tro det.. Jag är så arg och ledsen nu!! Visst att det har gått att behandla mig lite hur som och att det kanske är denna attityd vi har haft men någon gång så säger det stopp.. Det här accepterar jag inte.

Det räcker nu...

Det är en osund relation. Det vet jag... Nu funkar det inte längre. Som jag känner nu så vill jag bara sparka, fimpa och spotta tillbaka.

Vi får se hur det känns på måndag. Hoppas jag kommer ihåg känslan och inte är vek och mesig som vanligt.

Nu ska jag lägga mig och bara ladda inför matchen. Det finns viktigare saker att lägga energi på än "kompisar" som verkligen inte respekterar den för det jag är.

Jag må överdriva just nu men det är vad jag känner just nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte behöva tåla något alls...egentligen...

Men som sagt inte alltid lätt att säga ifrån om man inte gör det direkt.

Lisa Eriksson sa...

Du har helt rätt i det du skriver.. Svårt...