måndag 6 oktober 2008

Laaaaarvik



Börjar med två bilder från förra året jag var där... Den helgen som var så rolig... Tycker fotfarande det var en av de roligast roadtriperna jag varit på. Men den här var oxå bra så klart. Kom just på att jag typ inte tog några bilder :( Saknar min kamera...

Vi drog i alla fall från Linköping i torsdags. Blev stressy som vanligt.. Funkar inte att jobba halvdag om jag säger så... Men vi hann till båten via Torp och Donken. Det blev för övrigt fyra besök där under helgen varav två gånger i söndags... På Donken asså.. Helt sjukt...

Blev en dubbel i helgen och jag kan erkänna att jag var ganska sliten i lördags.. Tog emot att gå på ny fest. Men båda dagarna var trevliga och grymma och bättre att må dålig på lördagen än att göra det på söndagen. Var en ganska gungig färd hem måste jag erkänna. Men det blev som att jag vaggades till sömns istället för att må dåligt. Så det var bra.

Jag och ordspråk... Jag skulle vilja skriva mycket snack och mycket verkstad. Det säger väl mycket?

Jag var nog för övrigt ganska gapig i lördags.. Farligt med baccardi...

Usch jag vet inte vad jag ska skriva.. Känns som jag nog lämnar denna helg här. Blir inget bra... Känns inte helt bra nu. Dessutom är min hjärna left behind och jag gör flummiga saker. Jag glömmer att låsa och jag tappar allt... Aja. Återkommer... Tjingeling

Inga kommentarer: