tisdag 14 oktober 2008

Nya livet..

Det började lite smått igår faktiskt. Jag var i behov av en uppryckning kändes det som...

Så vad gjorde jag som var så jäkla bra igår då?

Till att börja med så var jag ju på jobbet kl 08 som jag sa. Jag var även lugn på jobbet och sa inga fula ord. Sedan måste jag väl säga att jag jobbade på ganska bra. Jag gjorde det jag skulle.

Innan jag gick hem så passade jag på att städa skrivbordet.

På vägen hem handlade jag faktiskt frukost!! Som jag iof inte åt idag i alla fall....

Nåväl, kvällen avslutades med träning och jag släckte sedan sänglampan innan kl tolv. Åt ingen onyttig mat under hela dagen och det var bantningsvarning på kaloriintaget igår.. Jo men jag är nöjd.. Första dagen avklarad...

Nu är det bara att köra på idag med... Började dagen med att vara här 0810 så det är bra.. Men sedan var kaffeapparaten cp när jag skulle ha min lilla kaffedrink. Så då blev jag sur.. Berg och dalbana? Skulle tro det!

Jag ska nog köpa mig en boxningssäck..

6 kommentarer:

Sanne´s Blogg sa...

Gud vad duktiga alla är... =)

Anonym sa...

hur går det me stor shopingen på ica då?

Lisa Eriksson sa...

Kan ju inte förändra allt på en och samma gång.. men jag kommer nog aldirg bli en sådan som storhandlar...

Ass sa...

Du får köpa en sån bokboll som Steinar har på skrivbordet. Slår man på den så säger den fula ord åt dig så slipper du :D Hur bra som helst!

Ass sa...

boxboll...

Lisa Eriksson sa...

Den har jag sett... och använt :D