måndag 27 oktober 2008

Tom i bollen

Åh vad jag är trött nu... Ändå sitter jag uppe. Har inte orkat gå och duscha än efter träningen. Det var en bra träning idag. Väldigt mycket fys - både inne och ute. Gött asså men kommer att ha ont i min muskler i morgon skulle jag tro.

Blev visst 4 avsnitt med Greys igår... Dåligt av mig... Det ingår ju inte i mitt liv att vara uppe sent anymore!

Får se hur det går när jag snart har hela säsong 4 av Lost.. Känns gött att ladda hem serier igen:) Det var ju annars Mikaels jobb... Som jag för övrigt inte har snackat eller hörts alls med på ca 4 veckor... Eller pratat var nog flera månder sedan... Såg honom sista juli. Det var nog senast jag även snackade med honom. Va konstigt..

Idag har jag varit sur som vanligt på jobbet. Fattar inte varför jag ska ha så svårt att inte visa mitt humör. Men det finns ju så mycket att bli upprörd över! Men ska lugna ner mig lite i morgon tror jag.. Fast det hjälper ju inte att det är massa på jobbet nu. Fick slita mig därifrån vid halv sju. Hade jag inte haft träning hade jag suttit där än. Känns det lite som..

Åååååå - nu har jag de 9 första avsnitten!!

Annars då? Jo väntar med spänning på att Sofia ska starta upp sin blogg :D

Inga kommentarer: