torsdag 23 oktober 2008

...

Idag har jag nog sagt saker till någon som jag inte borde ha sagt. Har riktigt dåligt samvete nu. Jag vill inte vara någon skvallerbytta, men idag känns det nästan som att jag har varit det. Finns en del eller framförallt en som får fram den sidan hos mig. Men det kanske beror på att vi inte har så mkt annat att prata om. Bläää nu asså...

Nu ska jag försöka skaka av mig den här känslan...

Blir spisen för mig nu för det vankas nämligen äppelpaj! Blir till att bjuda på jobbet i morgon. Så underbar är jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att behöva berätta sånt man inte borde. Det är ju varken sjysst för andra eller sig själv med tanke på det dåliga samvetet det ger.

Är det idag Astrid kommer och berikar din helg?

Kram Anna

Lisa Eriksson sa...

Nej det är ju inte schysst mot någon faktiskt... blää..

Astrid kommer i morgon - blir skoj det! Synd att du är borta! Men hoppas du har det bra :)