tisdag 21 oktober 2008

Raaaap

Ja så låter jag efter att ha stått o lagat mat i en timme. MMMMM så gott det blev! Hade glömt hur bra jag var på den här rätten..

Mycket enkel.. Bara att steka köttfärs, ha ngn smaksatt creme fraiche och sedan alla grönsaker man gillar. Just idag var jag sugen på morötter, vitkål, gullök, purjo, paprika, champinjon, zuccini och tomat. Så nu har jag mat för ca en vecka... Ganska nöjd med det... Men blir väl till att bjuda igen på jobbet då jag har haft en förmåga att snylta på min kollegors matlådor... oj då...

Jag ser att jag skrev mycket enkel... Visst men det tar en timme... Det kanske inte klassas som enkelt då.. Aja.. Nu ska jag rapa vidare en stund...

Jo... Blev en promenad idag på en timme.. Grymt asså... Men idag var jag nog surare än surast... Selåt... :S

Börjar bli likgiltig.. och vad tycker jag om det... :S Jag vill känna ju! Det måste hända något skoj i mitt liv snart. Jag bad förra veckan om lite pirr.. Det är ok, ge mig det bara gör det!

Inga kommentarer: