onsdag 15 oktober 2008

Olycklig kärlek...

Överallt tycker jag... På Tv, bland kompisar, i tidningar...

Kan inte alla bara få vara lyckliga för en stund.. Vad mycket bättre världen skulle vara då...

Dom gör slut, dom vill vara med varandra men kan inte på grund av någonting, dom smyger bakom ryggen när den ene har familj, dom pratar inte ut så det blir missförstånd och därför kan de inte vara med varandra, dom vågar inte berätta vad de egentligen känner, dom bor för långt ifrån varandra...

Ska jag fortsätta?

Det är dags för mig och alla mina vänner att vara lyckliga med lite välförtjänt pirr i magen. Sluta med olycklig kärlek! Det är stopp på det nu!

7 kommentarer:

Sanne´s Blogg sa...

Tänk om det kunde vara så lätt! =) Lycka kommer ju inte på beställning direkt!!

Ass sa...

Åhhh!!! Vem får jag??? :D

Lisa Eriksson sa...

Nej det är ju inte å lätt tyvärr...

Ass... Hur kunde du gissa att du var med? :)

Ass sa...

Hehe, kanske inte sååååå svårt :P Give me some loving! :)

Lotta Dahm sa...

...alla förtjänar lycka och pirr!

Lisa Eriksson sa...

Om du kommer nästa helg så blir det kärlek kanske! Massa heta här i stan vettu :)

Lisa Eriksson sa...

Lotta - Du är lyckligt lottad :P