torsdag 30 oktober 2008

Jobbig kväll..

Blää... Ingen rolig afton. Inte dag heller.. Som AndFi sa: "Du ser verkligen helt förstörd ut, inte för att jag vet vad som har hänt men..." Kan ju inte vara något gott tecken i alla fall. Jag är en känslomänniska - inombords... Inte utryckligen.. Eller nåt...

Jag har så svårt för att uttrycka verbalt helt enkelt. Tänker du - nej men det har du väl verkligen inte?

Men för att citera mig själv *2...

Blir så ledsen när jag tänker på M:s pappa... Att bli inständ i sin egen kropp utan att ha förmåga att säga vad man tycker och tänker. Inte kunna prata... Varför klagar jag på att jag inte kan säga vad jag tycker? Jag får ju i alla fall fram lite. Men jag vill få fram allt! Vill sluta känna mig instängd...

------

Eftersom att jag sedan länge har konstaterat att jag inte är så bra på att prata om mig själv och vad jag känner (låter kanske konstigt men så är det) så kanske det blir bra terapi för mig med en blogg vad vet jag.

Jag har helt enkelt väldigt svårt att få fram allt och uyttrycka mig när det verkligen behövs. Till den jag behöver uttrycka mig.

Bloggen har väl hjälpt mig med detta i vissa avseenden (har lättare för att skriva vad jag känner) men jag kan inte påstå att jag blivit bättre på det i verkliga livet. Det är blir verkligen ett stort problem. Både för mig och alla andra. Bläää helt enkelt..

I morgon är en annan dag

3 kommentarer:

Ass sa...

Idag blir en bättre dag!!!

Lotta Dahm sa...

tycker också det e bra att du har bloggen!

Lisa Eriksson sa...

I dag är det fredag.. Det är alltid bra!

Ja jag är jäkligt glad att jag har bloggen faktiskt.. :)