måndag 13 oktober 2008

Massa skoj

Jag har hunnit med en hel del sedan jag skrev sist.

På lördagen träffades vi alla tjejerna för en fika på stan. Det var på förmiddagen så det blev faktiskt en vanlig fika :) Trevligt asså.

Sedan kom el Tubo på besök och vi slappade lite i min lilla lya. Sedan var jag tyvärr tvungen att lämna honom ensam en stund då jag ska skulle iväg på tjejmiddag. Alltså tyvärr för Tuben. En tjejmiddag är det inga tyvärr över!

Det var knytis och mums så mkt goda pajer som flödade. Jag var tokhunrig då jag bara ätit fikat på dagen tidigare så det blev något slags kasta i sig maten upplevelse för mig. Blä blev det. Fast gott oxå.. Aja...

Sedan drog jag i alla fall iväg till Berg då Sofia och Anders på jobbet hade en bjudning eller vad man ska kalla det. Där blev det massa mer god mat och proppmätt igen. Men jag klagar inte för det var gott :) Hann med en del Singstar och jag vill bara meddela att man får andnöd av att sjunga Umbrella.. Shit det var otäckt...

Drog sedan in till stan för ett besök på Harriba. Vad dock inte där så länge eftersom min vapendragare för kvällen blev lite väl lullig och nästan stod och sov på dansgolvet eller hängde på mig. Och det funkar ju inte hallå.

Så då kom vi på den briljanta iden att åkta taxi till Max och köpa burgare där... ÅÅ så onödigt.. men vaddå. Pengar är ju inget problem för mig... Eller not..

Söndagen blev ganska skön med en film på dagen och sedan kolla Ib i sporthallen. Men det verkar inte gå så bra för herrarna vilket är synd. Alla ska vinna!!

Avslutade kvällen med taco och kortspel hos fadern min. Jag och syrran vann såklart.. Jävkligt snygg vinst faktiskt om jag får säga det själv!!

Nu är det måndag igen och status på mitt humör får nog ändå sammanfattas som surt. Typiskt så vill jag ju inte ha det. Men bara blir ju så hela tiden. Bläää...

Idag har även mitt nya liv börjat tror jag. Men i ganska små steg. Har lyckats med en sak hittills och det var att vara på jobbet kl 8. Så det har börjat bra..

Sen är det massa annan shit att ta tag i men det måste jag nog stapla upp lite mer så jag vet hur och varför förändringarna kommer att ske.

Fika nu... Kurr i magen eftersom jag inte ätit frulle...

Oj, nu blev jag glad med för en person på jobbet sa något snällt om mig tror jag. Alltså om min jobbarinsats eller liknande. Och sånt blir man ju bara hur glad som helst över!!

Vad flummigt inlägg... inte världens finaste meningar direkt. Men vad gör det.

1 kommentar:

Ass sa...

Du är ju den bästa PL vi har! Klart du ska höra det :)

Men jag håller med, man blir så fånglad :)