tisdag 7 oktober 2008

Håret

Vill göra något med frillan... men vad? Färga? Sätt i löshåret igen? Klippa? Måste göra något... Jag vet hur jag blir...

Annars då? Jo har varit onyttig och ätit hamburgare efter jobbet.. 5 gågner på 5 dagar - är det bra? Men - det bör tilläggas att jag efter det var ute och gick i över en timme.. Så nästan ok...

Längtar till fredag. Då är det match igen! Om jag får vara med. Det händer mycket i truppen om man är borta en vecka. Ska bli spännande hur som!

Idag har jag känt mig lite ledsen av massa olika anledningar. Inget kul. Jag vill vara glad! Tror jag var gladare förr... Har haft ett halvår där jag mest varit sur och sånt känns det som. Inte sur jämt men lixom inte helt tillfreds. Jag vill bli tillfreds. Hur svårt kan det va...

5 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt tråkigt att du känner dig lite låg... men... kommer inte på någon universal lösning

men till håret... man kan göra fler saker med sitt hår... jag lessnade och rakade av skiten

Ass sa...

Jag har lösningen... Den vet du nog med... Då menar jag inte med håret :P

Varför sätta i löshåret igen nu när du har långt eget hår som ser levande ut? Slippa allt bök och fix, kunna ha lockigt...

Anonym sa...

om det är vad jag tror som ass säger... så

ta för dig :) det är viktigt för din och andras vardag :)hehe

jo tack för messet ass :)

Lisa Eriksson sa...

Tror inte det finns någon lösning på att jag ska bli glad. From now on I'm a bitch!!!

Im gonna shave it off :D :D :D :D :D

Ass sa...

S -Nu vet du vad jag vill :P