söndag 26 oktober 2008

Söndagen är här och snart förbi

Vad har hänt sedan sist?

Jo igår så var jag och Astrid och kollade på innebandy. Tanken var i alla fall att vi skulle kolla men vi hamnade i seket. Det gjorde inte så mycket. Jag slapp ha hand om klockan och då är det ok att sitta seket. Blev vinst! Gamla KFUM mötte Riffet så det var skoj :)

Sedan träffade vi Foppa och Jonas på kvällen och det var väldigt trevligt! Kvällens låt blev Robin Hood. Så skoj :) Skulle gissa på main theme och när jag skulle spela Robin Hood så blev det inte riktigt den versionen som jag hade tänkt. Men det här var en mycket rolig version och till slut kunde nog alla utom jag hela texten :)

Jag hann med 30 minuter på Harrys men ingen ville med så jag gick dit ensam.. hihi. Men träffade Peter på vägen dit så vi skakade våra ben lite. Faktiskt jäkligt bra musik - jag är helt förvånad! Sista timmen brukar det bara vara mongomusik men kom bara bra låtar. Nöjd!

I dag när jag vaknade så var jag satans trött... Sov till elva... hur ofta händer det? Jag brukar ju vakna kl åtta på helgen men inte idag. Kan ju ha ngt att göra med att jag sov kass natten innan. Så hade väl lite att ta igen.. Vi hann med att kolla på en match till idag och även här blev det vinst. Jag håller bara på bra lag! Och spelar i ett bra lag med... Fick en boll såg jag och det gjorde mig väldigt glad! Nu ska jag fortsätta i den andan!! Är helt otroligt vad glad man kan bli när man får bra betyg på sin insats. Det gör mig jätteglad faktiskt!! Så ska bli skoj med träning i morgon.

Lite tråkigt bara för jag missade familjemiddagen i går. Typiskt faktiskt. Jättetrist.. Men så är det... Men snart är det jul och då ses vi garanterat alla igen. Låter som långt dit men tiden går fort...

Har varit jätteskoj att ha Astrid här i helgen.. Saknar verkligen henne... Verkligen jättemycket.

Fick ett samtal från min vän idag med. Inte helt oväntat så hade personen inga direkta minnen från i fredags så då känns det lite svårt att vara arg. Inte för att jag vill vara arg men för en dag sedan så var jag verkligen det. Men nu är jag inte det längre. Och det är väl bra antar jag. Man ska inte gå runt att vara arg. Det blir ingen glad över.. Stort plus att du ringde mig idag..

Så har jag även läst lite på Maddes blogg idag och hon påminner mig om att inte fokusera på det negativa. Fan vad livet är orättvist by the way....

Har även lyckats ladda hem 4 avsnitt av Greys så funderar på att kolla på ett avsnitt av det nu. Jag missar ju när det går live då jag har träning de dagarna. Nu försöker jag även ladda hem säsong 4 av Lost. Hoppas jag får hem alla avsnitt. Det är trevligt att ha något att titta på när man får lite långtråkigt sådär.

Måndag i morgon.. Min to do list är väldigt lång. Kommer bli en jobbig vecka men det gör mig inte så mycket. Bara att jobba över. Hellre det än att vara tvungen att stressa.

Har varit lite duktig nu och städat upp lite i lyan. Min form håller i sig. Så nu kan jag få oväntat besök igen utan att behöva oroa mig för att det det är stökigt. Skön känsla det där..

Kanske blev ett långt och ointressant inlägg det här men så är det ibland.

Men annars då? Jo.. helt ok tror jag. Som sagt trött.. Saknar lite spänning i livet. Men det går bra. Sen vill jag bara poängtera igen - skit att Röven bor 8 timmar bort!!!

1 kommentar:

Ass sa...

Igår var det riktigt långa 8 timmar... Uff...