söndag 19 oktober 2008

Åååååå Stockholm....

Måste bara säga att vi förlorade matchen mot libk... Eller ja.. vi fick med oss en pinne men förlorade i sudden. Jävla piss var det!! Vi var inte värda att vinna med tanke på hur vårat spel såg ut men vi var ändå värda vinsten för vi kan så mycket mer!! Aja.. Vi tar dom nästa gång.. (även om jag är glad för att de fick poäng för är ju några vänner i det laget..)
Drog i alla fall till hufvudstaden efter matchen. Blev lite stressy men jag blev bara lite sen. I Årsta väntade övriga Spice och vi avnjöt en trerätters som bettis hade fixat. Hon är så duktig! Blev ganska mkt skitsnack och kanske några för många avslöjanden... :P

Kolla så skoj vi har när vi ses!!!

Jag tycker det är så bra att vi fortfarande har kontakt. Det var inte så lång tid som vi alla fyra gick i smma klass men det klickade väl på något sätt antar jag. Vi är alla egentligen ganska olika men vi kanske kompletterar varandra bra.
Men vem är vem då?
Frida: Även kallad Posh. I sex and the city är hon givetvis Samantha
Carin: Även kallad Sporty. I sex and the city är hon givetvis Charlotte
Bettan: Även kallad Scary (blev det väl när du inte fick vara Sporty? :)). I sex and the city är hon givetvis Miranda
Lisa: Även kallad Geri. I sex and the city är hon givetvis Carrie (Inte så givet kanske men men..)
Moget va?

Jobbade även hårt på kommunikationsproblemen igår. Alltså att kommunicera dåligt. Går ju inte.. Funkar ju inte.. Orkar inte.. Tror jag skiter i allt snart.

Anyhow. Blev en promenad efter hemkomst idag. Det var faktiskt jäkligt imponerande. Känns bra. Nya tag i morgon. Har varit lite slappis i helgen men det får man väl vara.

En stor eloge (kanske inte rätt ord) till min kära mamma. Hon sov i min lya igår och jag välkomnades av en lagad kjol, diskad disk (även att jag bara lämnat lite), nybäddad säng (hur fasen får hon det så rakt och fint??) samt en fin blomma i fönstret.

Ibland är det så "lite" som krävs för att göra någon glad. Alla de där sakerna hon gjorde för mig betyder så mycket. Sånna där saker gör mig så mycket gladare och beyder så mycket mer för mig än om det till tex hade legat en röding påbordet... Skönner va...

Det är sådana där saker som verkligen får mig att känna att jag är omtyckt och allt det där...

Ja.. det gjorde mig så glad helt enkelt! Kram till mamma!!

Såg för övrigt ett repotage om grodor idag. Det var fasen intressant. Inte visste väl jag att jag var intresserad av grodor inte! Fler sånna program till mig!
Kollar på Bridget nu... Fan killar är ju Cp i huvet... Inte alla men många.. :S Sån är det nog..

5 kommentarer:

Ass sa...

Åååååååhhh STOCKHOLM!!! -Det var allt jag ville ha sagt :)

Anonym sa...

"det är inte jag som luktar, det är vitlöken" citat från Lisa på Akkurat

Unknown sa...

Ett naturprogram, Lisa nu tror jag väl ändå att du inte är riktigt som du ska!! Men du hade ju börjat ett nytt liv förstås!!

Lisa Eriksson sa...

S - Det finns alltid något att skylla på.. Det var inte bara mitt fel lixom... :P

Jenny - Nya livet kommer även att innefatta naturprogram :)

Anonym sa...

Oh no - försök inte! Du är och förblir Samantha