lördag 25 oktober 2008

Vinst!

Vi vann! Så jäkla gött!! Vi är fasen bra men känns som vi borde sätta lite fler mål faktiskt. Vet inte vad vi gör för fel redigt. Min insats var väl ok. Var inte inne på några bakåt och det är ju alltid skönt. Nu ska vi fortsätta att vinna!!!

Har lite ångest över mitt tidigare inlägg.. Vet inte om jag fick fram det jag ville. Men vet inte hur jag ska förklara mig. Allt det där hade väl kanske kunnat vara "skoj".. Men när det BARA blir elakt så funkar det inte... Usch i alla fall. Men men.. Jag kanske förväntar mig för mycket. Nu skiter jag väl i det. Det brukar vara mer hjärtligt så kanske var förväntningarna höga.

Fan hjärtligt är inte heller rätt ord. Vänligt då! Går inte att förklara... Det känndes bara inte ok helt enkelt.

Nu är i alla fall Röven här på besök. Vi har hunnit med Bolaget och Coop. Snart ska vi åka iväg på match och kolla. Det blir skoj! Sedan blir det nog till att korka upp lite. Inte så många som vill leka med oss idag men vi brukar klara oss ganska bra själva.

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

...and still, we have plenty of time to sing....

Lisa Eriksson sa...

Så jäkla skoj när ni satt alla tre och sjöng med :)

Ass sa...

Är det inte det man vill komma hem till efter en tur på krogen? Tre som sitter och sjunger Robin Hood!? :D