onsdag 15 oktober 2008

Fullmåne

I lördags fick jag höra att det fanns de som sov sämre då det var fullmåne. Jag tror det passar in på mig med för jag hade svårt att somna igår och vaknade flera gånger under natten. Så nu ska jag försöka att inte ha koll på när det kommer att vara fullmåne för då kanske jag kommer inbilla mig att jag inte kan sova and so on...

Hur som så var jag på jobbet strax efter kl 08 idag med. Lite komiskt att Röven ringde bara för att se att det verkligen var sant :)

Igår blev det iaf promenad och städning. Hann med att röja i hallen och garderoben. Dammsög och diskade. Tvättade 4 maskiner och slängde glasflaskor. What happend?! På torsdag forstätter iaf mitt städande :) Jag gillar mitt nya liv!

Idag ska jag dra till hufudstaden. Ska närvara på ett kundevent. Blir nog trevligt men jag missar tyvärr träningen. Jag som är på gång lixom! Hoppas det blir match för mig i helgen ändå. Får la se..

Detta inlägg får nog hamna under avdelningen tråkigt...

2 kommentarer:

Ass sa...

Fäen, jag ville ju sätta dit dig! Så var du där!!! :(

Lotta Dahm sa...

men ajg som ska på träningen.... ser framemot fredagslunchen!