onsdag 8 oktober 2008

Så osugen

Vet inte vad jag ska skriva... Men kommer väl några rader i alla fall om jag känner mig rätt.

Har precis varit och tränat. Det var ett för mig ganska jobbigt fyspass innan vi gick in i hall. Gött att bli riktigt trött faktiskt. Har jag tur kanske jag kan få upp lite kondition igen. Jag som känt att det är kört för mig. Men det kanske det inte är trots allt. Jag måste ju säga att jag är överlycklig att det faktiskt funkar för mig att spela innebandy. Jag som trodde det var kört. Hade ju ställt in mig på det. Och med mitt hälproblem de senaste veckorna tänkte jag nästan att det här kanske inte kommer att gå. Men nu känns det faktiskt bra i fötterna igen. Det borde jag väl vara jätteglad över? Det är jag väl med men just nu så har jag prestationsångest på plan. Känner mig ganska fipplig med klubban. Testade Annas idag som är kortare och det kändes genast bättre.. Kanske borde kapa min... Hmmm.

Är i alla fall match på fredag och det verkar som att jag får vara med :) Ska bli skoj men är nog det tuffaste laget vi möter... Nervöst.... Inga indianare ok...

Idag har jag pratat ut lite. Har väl dragit på det för det kändes faktiskt inte alls någe bra. Jag vet att jag har gjort fel och gjort den andra förbannad. Även om det inte var något jag gjorde mot personen i fråga egentligen. Konstigt det kan bli va? Men kanske är lite bättre nu. Men jag vet inte... Känns fortfarande konstigt. Jag måste börja vara snäll mot mig själv. Jag verkligen måste.

Varför gör man saker mot sig själv som man vet inte är snällt egentligen? Varför vill man vara dum mot sig själv? För att vi människor är svaga och veka. Eller nåt... Ingen är perfekt.. Det är fan ett som är sant.

Nu måste jag hoppa in i duschen. Sena träningar på onsdagar.. Skönt då man slipper stressa från jobbet men lite värre då man kommer i säng så himla sent. Ja alltid finns det något att klaga på.

Men idag på jobbet bestämde vi att alla som säger något dumt måste spela en bra låt. Ganska bra deal tycker jag!

6 kommentarer:

Ass sa...

It's just because I löv you fan ;)

Förövrigt var det någon som sa: Åh det känns mycket bättre med längre klubba, för några månader sen :P Är du en sån materiallirare ;)

Lisa Eriksson sa...

Hmm, eller så är jag bara ombytlig helt enkelt :S

Anonym sa...

och ni tjejer som alltid säger att det inte spelar någon roll med storleken

hur ska ni ha det?

Anonym sa...

man brukar säga (då jag lirade) att en innebandyklubba ska nå upp till naveln... men smaken e som baken

Lisa Eriksson sa...

Storleken har betydelse :)

Men som back är det ju bra med en lång en för då får man bättre räckvidd.. Men vill man ha lite mer kontroll är det bra med en kortare.. Hmmm - svårt asså..

Anonym sa...

förstår vad du menar med funlig och fipplig, känner likadant sjävl! Men imorn är det du och jag som dominerar!! :) Sov gott o ladda! Förrsten, saknade dig på fikat ikväll!