lördag 11 oktober 2008

Hur gick det då?

Jo men hallå vi lixom vann!! Hallå hörde ni?? Vinst!! Nu har vi vunnit mot båda topplagen och spelade oavgjort mot det tredje... Känns som en ganska bra början får man väl säga.. Gick väl ok för mig. Känns bra försvarsmässigt men behöver jobba lite på det andra. Men det är väl det som träningarna är till för?

Idag mår jag bläää... Åt alldeles för lite igår och så tog jag 4 cider på de sedan. Ingen bra kombinaton. Resulterade i extrem trötthet och sedan ont i magen. Typiskt dåligt men det är inte synd om mig. Borde dock försöka vila lite nu. Jag sov ca 3 timmar i natt... Inte så smart kanske...

Snart tar jag nya tag!

Ooops I did it again...

2 kommentarer:

Ass sa...

Du går verkligen in för att vara Brittan :P

Anonym sa...

Varsågod, ett referat att läsa:
http://www.solfjadern.nu/default.aspx?module=8&content=2&nid=394&lang=SV&fwsite=1

Nu måste vi ladda till LIBK matchen också! Den blir inte lätt den heller...