fredag 17 oktober 2008

Fredag hela veckan..

Var länge sedan jag skrev något elakt om en fredag. Det tänker jag inte göra idag heller faktiskt. Blev en mysig fredag med Idol, levande ljus och en Anna :) Bra underhållning på TV och en jäkla massa skitsnack. Det är sånna fredagar man gillar!

Åhhh det är så skönt med helg!! Vill ha den här avslappnande känslan länge... Men den kommer nog snart att bytas ut mot nervositet. I morgon är det nämligen innebandymatch och derby... Är faktiskt inte nervös än men jag gissar att den nervositeten kommer att infinna sig ganska snart...

Snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng... Se på TV lite extra länge bara för att jag får. Har ju varit duktig hela veckan och lagt mig "i tid" så det ska bli skönt att få synda idag faktiskt.

Men annars då? Arg och glad om vart annat. Jag är mig lik...

Inga kommentarer: