onsdag 28 maj 2008

IIIIHHHHHHHHHHHHHHHH

ÅÅÅÅHHHHHH jag måste bara skriva och avreagera mig!!!!!!
"All systems are running well" SKULLE INTE TRO DET!!!

Alla program på jobbet går så seeeeeegt så jag blir så frustrerad och vill bara lägga mig ner och tjuta!!!!!!!!!!! BÖÖÖÖÖÖL!!!

Så nu känns det obetydligt lite bättre... Men bara miniminiminiminiminiminiminimini lite...

Jahopp, igår köpte jag en stegräknare. Det ska bli skoj - kan nog få en lite motiverad. Jag, Cleas och Kronk ska nu ha en liten tävling, vi behöver säkert alla gå mer än vad vi gör. Efter dag ett så leder Kronk! Att jag ska ta igen det idag då!!

Igår blev det även lite firande på jobbet. Vi har slagit rekord i omsättning för maj månad och det känns ju bara så bra! I och för sig är alla helt slutkörda nu men det är väl priset man får betala kanske. Ser verkligen fram mot semestern. Och nästa helg är det ju faktiskt långhelg! Var tog alla långhelger som brukar vara i maj vägen??

Idag ska jag gå till frissan. Åh äntligen!! Så ikväll blir det till att färja håret lite igen :) Ska nog även hinna med lite fika på stan. Den här gången snackar jag riktigt fika. Måste även ta en promenad längs ån så att jag får ihop lite steg. På jobbet är det ju helt kört att få några steg. Sedan jag kom hit har jag väl gått ca 300 steg. Inte mkt det. Fram och tillbaka till vattenmaskinen typ.. Uff..

Min rethosta håller i sig.. åååh va sur jag blir på den!!! Jag är ju aldrig sjuk - hosta dra åt *****

Ja jag är irriterad nu märks det????

Nu ska jag slösurfa fram till lunch...

1 kommentar:

Ass sa...

Jag kan inte annat än le! :) Men jag förstår dig... All systems are running well -MY ASS!!!