onsdag 21 maj 2008

Tra la la

Ja igår var det ju melodifestivalen. Hade en liten tippning och 8 av de 9 låtarna som gick vidare prickade jag in så jag är ganska duktig. Tippningstävlingen slutade tyvärr oavgjort, jag får väl hoppas på revansh i morgon. Annars så var startfältet ganska sugit. Men lite skoj att både Norge och Finland gick vidare :) Hoppas bara det går vägen för Sverige med... Blir i alla fall en vecka med mycket schlager :)

I måndags hade vi lite norrmän på besök. Så då blev det middag på stan . Det var himla najs! Mer kolleger från andra ställen får gärna komma hit så att det blir fler middagar :) Kanske Ass snart igen?? :P

Idag har jag varit lite duktig och varit ute på två promenader faktiskt. Men det behövdes röras ordentligt på fläsket vill jag lova. Man blir ju inte direkt nyttig av att jobba mycket. Uff får fasen ångest när jagtänker på vilket ohälsosamt liv jag levt senaste månaderna.. måste bli ändring på det.

Promenad minst två gånger till denna vecka! Ja så får det bli!

1 kommentar:

Ass sa...

Äntligen händer det något på den här sidan ;)

Jadu Lisa, jag kommer till dig efter att du varit här minst en gång till :P